[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Podsumowanie ................................................................................................................................... 441
%\ú è +++ 9QMÎ (NCUJC
4Q\F\KC
Dlaczego warto stosować zewn trzny kod ActionScript? ................................................................. 446
Instrukcja #include kontra cie ka do klas ........................................................................................ 446
Wykorzystanie zewn trznych plików klas ......................................................................................... 449
Definiowanie klasy ...................................................................................................................... 451
Modyfikatory public, private i static ........................................................................................... 451
Deklaracja wła ciwo ci z wykorzystaniem funkcji konstruktora ................................................ 453
Tworzenie metod ......................................................................................................................... 453
Metody pobieraj ce i ustawiaj ce wła ciwo ci ........................................................................... 454
Tworzenie zdarze ....................................................................................................................... 456
Tworzenie metody wywoła zwrotnych dla zdarze .................................................................. 456
Powiadamianie obiektów nasłuchuj cych o zaj ciu zdarzenia .................................................... 457
Poł czenie wszystkiego razem ........................................................................................................... 459
Podsumowanie ................................................................................................................................... 462
4Q\F\KC 9E\[V[YCPKG MNKRÎY K QDTC\ÎY \ \GYPæVT\
Dlaczego warto wczytywać zawarto ć z zewn trz? .......................................................................... 463
Jak zawarto ć mo na załadować i gdzie? ........................................................................................ 464
Dynamiczne wczytywanie obrazów ................................................................................................... 466
Metoda loadMovie() .................................................................................................................... 466
Dziedziczenie ............................................................................................................................... 469
Funkcja loadMovieNum() ........................................................................................................... 471
Metoda unloadMovie() ................................................................................................................ 472
Metoda removeMovieClip() ........................................................................................................ 473
Funkcja unloadMovieNum() ....................................................................................................... 474
Komponent Loader ...................................................................................................................... 474
Dynamiczne wczytywanie plików SWF ............................................................................................ 475
Modyfikacja wczytanych plików SWF ....................................................................................... 476
Wczytywanie zewn trznej zawarto ci do pól tekstowych ................................................................. 478
Sterowanie zawarto ci osadzon w polach tekstowych ............................................................. 480
5RKU VTG EK
Animacje wst pne .............................................................................................................................. 481
Metody getBytesLoaded() i getBytesTotal() ............................................................................... 481
Komponent ProgressBar .............................................................................................................. 484
Podsumowanie ................................................................................................................................... 486
4Q\F\KC 9RTQYCF\GPKG FQ KPVGITCELK FCP[EJ
Dlaczego dynamiczna zawarto ć? ..................................................................................................... 487
Funkcja getURL() .............................................................................................................................. 488 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
Pokrewne
- Strona startowa
- Hingston Peter Wielka ksiega marketingu
- Lavinia Lewis Shifters’ Haven 8 Tristan's Despair
- Le Guin Ursula K. Ziemiomorze 05 Inny wiatr
- A.C.Crispin Obcy 4 Przebudzenie
- 114 Stephens Susan Prezenterka z telewizji
- Laurie Marks Elemental Logic 01 Fire Logic
- 01.Richards_Emilie_Romans z nieznajoma
- Krentz Jayne Ann Ryzykowny ukśÂ‚ad (Niepewny ukśÂ‚ad)
- Brain Kate Megan Przewodnik Po ChśÂ‚opcach
- F Paul Wilson Deep As The Marrow
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- bezglutenowo.pev.pl